Kdo je MediaFair?

Společnost MediaFair vyvinula a spravuje intuitivní systém online zprostředkování prodeje mediálních ploch tištěných a online médií a outdoorových sítí. Systém MediaFair tedy reálně funguje online jako zjednodušená mediální agentura..
 

  1. Systém MediaFair reálně funguje online jako zjednodušená mediální agentura, agreguje nabídku printu, online i outdoor médií na jednom místě. Zadavatel může v pohodlí kanceláře nebo domova pořídit jednotlivé plochy nebo zadat mediaplán na jakékoliv úrovni rozpočtu, přitom s možností lepších cen než v mediální agentuře nebo na přímo z obchodního oddělení konkrétního média díky možnosti systému slev, resp. možnosti hlídání a tvorby cen.  
  2. Vydavatel/majitel má možnost svůj titul zařadit dle parametrů, zejména v rámci oboru a cílové skupiny. Inzerent má pak zjednodušenou volbu díky filtrování podle jeho požadavků, resp. dle jeho cílové skupiny, lokace, apod.
  3. Vydavatel nebo majitel plochy má několik možností vložení své nabídky – jednak standardně v rámci obecné ceníkové nabídky, klidně na rok dopředu. Nebo nastavit systém pravidelného zlevnění konkrétní plochy (např. lastminute plochy).
  4. Inzerent může v jednom prostředí kombinovat kampaně dle parametrů své sílové skupiny nabídky tištěných, online i outdoor mediálních ploch.
  5. Inzerent má pocit, že je cena v jeho rukách. Nejen díky možnost pravidelného zlevnění („holandské dražby“), ale také s možností svou představu ceny pohlídat nebo dokonce zadat svou představu poptávky ceny a opakování/ resp. délky užití plochy.
  6. Provize je vyplácena pouze za obchody uskutečněné díky systému MediaFair.cz, posléze aplikací MediaFair. Systém funguje podobně jako v hotelierství např. Booking.com.
  7. Systém má ve své jednoduchosti ambici stát se také nákupní galerií mediálních ploch také pro širokou veřejnost. Manžel pohodlně a jednoduše nakoupí za vstřícné ceny inzertní plochy v oblíbeném časopisu své manželky, případně i pronajme billboard, aby jí zajímavě popřál k narozeninám…